❤ STATUS BLOG ❤

MOOD: RINDUNYA KAT KAMO CIK BLOG ; ))
STATUS :UNLINE

❤ KENGKAWAN ❤

Tuesday, March 2

:: MAHLIGAI KASIH ::



wah jiwang siut biler tgok tajuk entry terbaru aq nie taw
tapi itu r kenyataannya memang hati aq nie
" HATI KACA "
mudah terasa taw n amat ler sensitif siut
heheheh =)

sbenarnya tajuk entry terbaru aq nie ade kaitan 
dengan lagu yang aq baru letak kt blog kesayangan aq nie
memang dah lama tak dengar lagu sebegini sejak dah beso
panjang nie kan =)

sekali aq klik terus tak leh nak berhenti nak dengor lagu nie taw
lagu nie jugak buat Cik Mushuk kesayangan aq gak
bile dengar lagu nie mmg aq teringat habis ler kat mamat nie
KERINDUAN TERLAMPAU!!!
 
semoga Cik Mushuk disana sihat and happy selalu ler
itu jer yg aq harapkan k
kerna die sbahagian hidup aq taw
die sakit aq pun turut terasa sakitnya k
wah jiwangnya aq nie...~
   
ATTN : buat kengkwan cik mushuk tulun2 tgokkan cik mushuk
aq nie ek..kalo die NOTY ker pe ke korang bagi jer taw kat aq nie..
heheheheheh

NOTEFORCIKMUSHUK:
 
"sygs lagu nie syg tujukan wat kamo k kerna aq mau
kamo tahu betapa sygnya aq pada kamo..
hanya TUHAN sahaja yg tahu btapa SYGNYA aq pda kamo 
hayati la lirik lagu ini wahai cik mushuk uit "

Mahligai Kasih

Duhai kasih cuba kau dengarkan
Isi hati penuh kejujuran
Dengan sepenuh keikhlasan
Ku dambakan pengertian


Jangan kau dengar fitnah dunia
Kerna ianya dusta semata
Menghancurkan kesucian
Jalinan kebahagiaan


( korus )
 
Sebenarnya aku merasa
Sinar cahaya yang gemilang
Ketika kau beriku harapan
Dan sering aku harapkan
Cinta berlandas keimanan
Dan kasih suci kitakan diberkati


( 1 )
 
Ku cuba sedaya
Agar dirahmati perhubungan yang telah terbina oh
Kerna pasti aku
Yang akan merasa pedihnya kehilangan insan sepertimu
'Kasih kuharapkan cinta kita kan terus kekal hingga ke syurga'
( ulang korus )

Tuhan berikanlah
Ketabahan hatiku untuk membina impian kasihku oh
Bersama mengharapkan
Ketulusan cinta ini hingga terbina mahligai bahgia oh

( ulang 1 )

2 kumen2:

xoxo said...

lovely nyeee akk.. ;)
sweet sgt...
;))

epallaici said...

tenkiu fifie