❤ STATUS BLOG ❤

MOOD: RINDUNYA KAT KAMO CIK BLOG ; ))
STATUS :UNLINE

❤ KENGKAWAN ❤

Friday, April 23

ADAM MAYA





haa korang tengok tak citer " ADAM MAYA " nie??
aq dari mule citer nie mula sampai ler skrg tak pernah lgi miss taw
citer nie lebih kurang mcm citer IM NOT SINGLE ler..
tapi pnjang sikit storynya n hero pun dah tukar
dari FARID KAMIL ker SEIN RUFFEDGE


tapi tetap beshhh siut....i like yow =)
kalo ler aq dapat boy macam SEIN nie..perghh~!!!
memang tak cari lain r wei..baik semuanya da dowh
HAHAHAH~!!!


tapi watak yang aq GERAMMMM GILER~!!!!
adalah watak DANI lakonan FAISAL YUSUP
adushhh..geram aq tgok lakonan die nak ngorat maya tue balik
aq tengok tak maki mmg tak muleh...
adushhh terikut-ikut lak aq dengan drama nie..


tapi mmg tak dapat dinafikan
drama nie mmg besh giler thap GABAN dowh~!!
ayuh kawan-kawan sila-sila lorh tengok nie drama yow


** HIDUP ADAM~!!!!..HAHAHAH!!**





6 kumen2:

Wzulhilmi said...

ader jugak tertengok criter ni aritu.. Mmg suami die tu baik lh sgt2. hahaha..mcm x caya je ader org mcm tu..hahaha

http://mestarstruck.blogspot.com, Latest Entry : Annoying SMS

epallaici said...

tahu xpe wan...
kalo sy dapt laki macm tue...adushh!!sunuknya..hahah~!!!
BAHAGIA tak gitus...

morriss said...

ohh my lisa.... hahaaa

epallaici said...

oh my adam~!! =)

tatie said...

wawah!die hard fan adam gitu..hehe
ade ke lg lelaki caring n bayek bangat cenggitu..
sayang anak die lg tuh!!whoa!

~kipas susah mati jgk i ni:)

epallaici said...

tatie: entah ler susah kowt nak dpt laki mcm tue kan...hehe~!!