❤ STATUS BLOG ❤

MOOD: RINDUNYA KAT KAMO CIK BLOG ; ))
STATUS :UNLINE

❤ KENGKAWAN ❤

Friday, June 4

AKU BENCI KAMO SANGAT BENCI

Good morning u all semua
arinie tqah nak meluahkan something kat korang ek

tak mampu tqah nak pendam lagi k
geram yang amat sangat taw nak pikir positive pun dah tak mampu
budak nie memang tak paham bahasa k

*****************************************************

okies mula!

wei aku nak tanya ko ek asal ko selalu sangat tak
puas hati dengan aq ek???
aq heran betui laa ko dengan aq nie dah lama putus
and ko tue pun dah de awekz pun bukannya takde kan

aku btul2 tak pham dengan ko nie
nak kata perempuan ko ni lelaki tapi mulot ko nie mmg
mcm PUAKA! mgalahkan perempuan taw tak!

MyEm0.Com

mmg r aku tahu aku yang tinggalkan ko
tapi sape leh tahan dengan perangai ko yang mcm hampeh tu
aku jer k!

yang tak boleh blah tue ko ckap aq nie
GILA HARTA!
pergh palahotak ko la
penat-penat aq tanggung ko mcm tue plak ko cakap ek
babis!

okies mulai sekarang ni aq tak nak ko GANGGU AQ LAGI!
paham tak!

aq menyampah dengan ko k tahu tak BENCI sangat
ko jaga jer laa makwe ko yg cun melecun tue baik2
untuk pengetahuan ko aq skrg nie BAHAGIA SANGAT!
so ko tak payah ganggu aku lagi!
MyEm0.Com
so aq nak mintak tulun ko dg  kwan-kawan ko
TULUN R JANGAN GANGGU HIDUP AKU LAGI!
buat jer macam ko and aku macam tak pernah kenal 
aku rase itu jer yg terbaik wat aku and ko
ade paham??!! sialan

kalau ko ade sebut nama aq and ganggu aku lagi
aku akan SAMAN ko!ingat tue

***************************************************

** ok sekian terima kasih **


2 kumen2:

afifahR said...

relax akk relax..cool oke..!

epallaici said...

fifie: akk geram sgt die nie..tapi skrg akk dh kool dah k sygs