❤ STATUS BLOG ❤

MOOD: RINDUNYA KAT KAMO CIK BLOG ; ))
STATUS :UNLINE

❤ KENGKAWAN ❤

Wednesday, June 16

Kehidupan yang baru =)

salam kawan-kawan sy smua
rindunya tqah kat u all taw
maaf laa kerna lama sangat tak hangout denagn u all semua k
tqah sibuk giles dalam minggu nie

hurm...u all nak tahu tak
tqah dah dapt kerja dah..isnin nie tqah mula
ala tak jauh ne pun just kat ipoh..hihi =))

tapikan kawan2 mungkin lepas nie
tqah tak leh nk update blog selalu taw
bukan apa kat sana kerjanya lern 
mmg takde masa nak unline...kerja jer!

so kwan2 semua jangan lupa kan tqah taw
ada masa mmg tqah akan citer kat u all
apa yg terjadi kat tqah dari semasa ke semasa
ok kwan2!! =))

MyEm0.Com
tapi seyes mungkin nie entry tqah dalam minggu ini
bukan apa banyak benda nak diaturkan 
sebelum tqah berkerja disana
doakan tqah ya!!!

[ sampai bile2 tqah akn syang u all semua k ]
muahhhxx



8 kumen2:

sarah shafie said...

best of luck k..

cindir-rela said...

argh!! keje ape tqah??

wuu, bestnye da dapt keje....:)

gud luck new job k!! work harder.

faRa said...

take care kmu..
jgn nakal2..
hard work!!
tpi kena curik2 line...
usha2 mata kk....
loveu...

bad romance! said...

k.tiqah,nk link yg ajar blog tu bole..btw,akak keje katne?da xkeje kat tmpat lme ek?

epallaici said...

sarah : insyallah doakan tqah ye

epallaici said...

cindir-rela:ala kerja bese jer syg..okies!doakan tqah yer syg

epallaici said...

fara : ok along..tqah akn jaga diri baik2 yew..tak mau noty kang jep marah hahah!

epallaici said...

bad romance : aah kak tqah dah tk kerja situ dh syg..hihi