❤ STATUS BLOG ❤

MOOD: RINDUNYA KAT KAMO CIK BLOG ; ))
STATUS :UNLINE

❤ KENGKAWAN ❤

Tuesday, May 4

Adush~!!



adush sakitnya tekak kuh ini~!!!
tak tahu pe ler penyakit aq nie taw
tulun~!!tulun~!!


adakah penyakit lama aq nie kembali lagi nie
tak mau...tak mau
isk..isk



kalo korang nak tahu aq nie ade sakit
sikit pada tonsil i nie taw
adushh nak telan air liur pun payahnya~!!!




tang tue laa yang sakitnya taw
maybe badan terlalu panas kowt tue yang jadi mcni kan
hurm..dugaan hidup tempuhi 
dengan penuh tabah~!!

ll- usaha tangga kejayaan-ll




4 kumen2:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

syok nyer kan...petang2 cenggini makan KFC

hahhahah...sajer kasi budak kecik ni tak leh nak telan ayaQ liur....

kuikuikui

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

kat rumah ade limau samal atau limau kasturi tak?
kalau ade amek 2 3 bijik..perah airnye...pastu minum..
tak pon p beli air asam jawa yang dalam botol kecik tu...
kalau taknak...p makan aiskrim, aiskrim yang dibuat sendiri tu..
sebatang baru dua posen.

epallaici said...

kak yanie:heheheh mcm tue lak..cian kat sy nie taw

epallaici said...

cik aida: tenkiu cik aida